2011. április 18., hétfő

Bauknecht WAT Sensitive31Di felső rakodó, 5kg, 1100U/min * ÚJ *

Bauknecht WAT Sensitive31Di felső rakodó, 5kg, 1100U/min * ÚJ *:
Hölgyeim és uraim, örülök, hogy érdekli őket az én ajánlatot, és remélem, hogy ők is werden.Sie egyik elégedett ügyfél is látogasson el nekem a boltban, és látogasson el a kiállítás és más eszközök. Megtalálja engem a Reinickendorferstr. 95, 13347 Berlin közelében Nauen S-Bahn és U-Bahn Esküvői helye. Line 247 buszmegálló állomás Schererstr.

Alig várom, hogy a látogatást!

Bolt nyitva tartás: H - P 10-18 óra, szombaton előzetes bejelentkezés alapján
Vezetékes: 030/856 124 24 vagy mobil: 0152/05 122 182

Az ajánlat látsz egy Bauknecht WAT Érzékeny 31 K Kezdeti
A készülék új, de csomagolás nélkül, mert bemutató!
Normál ára € 479 kereskedelmi

Gyártó: Bauknecht
Automatikus: Teljes automatikus
Szabadon álló
Integrált: Nem
Loading: elöltöltős
Típusa betöltése: 1100 fordulat / perc
Kapacitás kg: 5 kg
Első Dekoráció: fehér, vagy színes
Spin hatékonyság: B
Késleltetett indítás: Igen
Hátralévő idő: igen
Víz rendszer: Igen
Kijelző: igen
Magasság cm-ben: 90 cm
Szélesség cm-ben: 40 cm
Mélység cm-ben: 60 cm

A készülék, mint minden az én listát, ellenőrzött és tisztított, és azonnal üzembe helyezhető werden.Ich telepíti az egységet a helyszínen, feltéve, hogy a legjobb kapcsolat elérhető emitters.The ártalmatlanítása a régi egység fogjuk átvenni őket, a körül gondtalan csomag sie.Das Az új készüléket szállítanak nekem nagyon rövid idő kinevezése (ingyenes).

Van nekem, mint egy fogyasztó §-a alapján 477 para 2 BGB (különös rendelkezések garanciák), továbbá a jogszabályban előírt jogot, hogy biztosítsa a jogot, hogy 24 hónapra. Marcel Mobil Shop, Reinickendorferstr.95, 13347 ezúton biztosít Önnek, mint a kereskedő a funkcionalitást az eszközök legalább 24 hónapig. A minőségi, vagy nem tartós garanciát irányadó § 443 para 2 BGB.
Ár: 345 EUR VB
030/85612424