2011. november 25., péntek

COLUMBIA sportwear XS/S-es női PROFI télikabát - Jelenlegi ára: 1 Ft

hibátlan, gyönyörű eredeti Columbia minőségi, profi sport kabát, utcai kényelmes viseletre is.
ujját nyaktól mértem, mellkasnál polár, meleg bélelt kabát, kapucni a nyakában van.
színe halvány lila és a kék határa, kinek ez, kinek az.
/én 165cm és 55kg vagyok általában S-M-t hordok, ez a kabát S-esnek felel meg szerintem, mert nekem az ujja necces, azaz rövid. /
NE HAGYD KI!
nincs minimálár!    a győztes licit viszi! de van fix ár is!
ne várd meg míg más lecsap!
nézz körül nálam, most töltök ilyen méretben, farmert, kabátot cipőt
spórolj a postával
OLVASD EL A SAJÁT OLDALAM, KÖSZÖNÖM!!!



Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2011-11-20 19:00
. COLUMBIA sportwear XS/S-es női PROFI télikabát - Jelenlegi ára: 1 Ft