2012. január 20., péntek

Melone különleges garbós női felső M-es - Jelenlegi ára: 400 Ft


Üdvözöllek az aukciómon!
Eladásra kínálom a képeken látható Melone márkájú női felsőt!
Bevarrt címke méretet nem jelöl, de mértem pontos méreteket, szerintem kb. 38-as/M-es méretnek felel meg.
Anyagából adódóan nyúlik még valamelyest. Ujjhosszt nyaktól mértem.
Anyagösszetétel:
67% pamut
33% poliészter
A felső különleges "fémes" hatású szürkés-zöldes színű plüssszerű anyagú. Keveset használt, alkalmi viseletként hordtam. Hibája, hogy az elején egy helyen belülről a vasaló odakapta az anyagot és ha nem is feltűnően, de kívülről is látható (fotóztam).
Mosva, vasalva küldöm! Dohányfüst és állatszőr mentes lakásból!
Bármilyen kérdésre szívesen válaszolok!
Nézz szét nálam, postaköltséget spórolhatsz, ha több mindent vásárolsz!
Az utaláshoz szükséges adatokat megkapod az automatikusan kiküldött értesítőből!
Ha több terméket vásárolsz kérlek e-mailben egyeztessünk, illetve lehetőség van összevárni több aukciót is, csak jelezd nekem!
A sablont borsika80_t készítette



Jelenlegi ára: 400 Ft

Az aukció vége: 2012-01-23 18:00
. Melone különleges garbós női felső M-es - Jelenlegi ára: 400 Ft